Mama surogat

La noi in tara nu stiu daca e legal, nici macar daca se poarta asa ceva. Imi amintesc ca o singura daca am vazut asa ceva, dar era facut totul la negru. Si intr-devar mama surogat primea bani frumusei, pentru ca acceptase sa faca asa ceva. Eu nu stiu daca asa face treaba asta vreodata. Poate doar daca as fi intr-o situatie limita, dar nici atunci nu bag mana in foc.
Nu poti fi o mama surogata, daca deja ai fost mama. Biologic poti, dar sufleteste? Mai ales daca ai mai fost insarcinata. Nu cred ca acele mame surogat nu se ataseaza de copiii pe care-i poarta in pantece. Nu o fi copilul ei, dar tot te atasezi. Mai ales cand il simti prima data lovind, sau cand iti vezi burtica cum creste, cand ii auzi inimioara pentru prima data. Toate astea sunt lucruri care fac parte din sarcina, si care vrei nu vrei le iei cu tine, si le porti in tine. Nici macar nu imi place cum suna cuvantul mama surogat. Asta inseamna practic ca tu esti, nici nu stiu cu ce as putea sa compar o mama surogat. Ceva, care poarta altceva in fiinta ei, pentru alte persoane. Am vazut ca in strainatate, viitori parintii ii ofera mamei surogat cele mai bune conditii, nasterea ar urma sa aiba loc in cel mai bun spital si asa mai departe. Dar de ce nu isi pune nimeni intrebarea: oare nu se pot razgandi?
Ah, banuiesc ca nu au dreptul asta, fiindca teoretic ar trebui sa exista si ceva documente care sa-i asigure pe parinti ca nu se va intampla asta. Daca e totul legal evident.

No comments:

Post a Comment