3 ani de magie

In urma cu exact 3 ani, a venit pe lume Ingerul vietii mele. Un  inger care nu poate fi descris in cuvinte. Un copil, care emana puritate prin toti porii, un copil perfect, superb si totodata magic!
 
Trei ani care au trecut ca vantul si ca gandul.... Imi aduc aminte si acuma prima oara cand mi-au pus-o in brate... Era asa de mica si de speriata! Eu eram si mai speriata decat ea, dar in secunda in care ochii nostri s-au intalnit, am stiu ca SUNT mama cu adevarat. Timp de 9 luni, mereu m-am intrebat oare cum va arata bebita noastra. Insa nici o clipa nu am crezut ca Dumnezeu imi va da un copil exact asa cum mi-l imaginam de mica: o fetita cu parul cret! Buclele astea ale ei, imi dau senzatia ca dorintele devin realitate, chiar si atunci cand ele par imposibile. Oare care erau sansele ca sa am exact copilul pe care il visam cand eram mica? As fi iubit-o oricum, doar ca pentru mine Daria e....o adevarata minune. Un copil care prin zambetul ei  topeste orice inima inghetata. Un copil pentru care nu as ezita sa-mi dau viata daca va fi nevoie. Nici prin gand nu mi-ar fi trecut ca o mama isi poate iubi copilul atat de mult. Acum o inteleg pe mama, care mereu ma astepta in bucatarie , cand veneam de la discoteca, in tinerete. Sa fii mama e cel mai frumos lucru de pe pamant.
 
Imi e dor de burtica mea, imi e dor de momentul nasterii, si imi e dor de prima mea intalnire cu Daria!

No comments:

Post a Comment