Revolutia initiata de catre magazinele online a inclus-o si pe cea a serviciilor livrari magazine online

Magazinele online au inceput timid in Romania, insa s-au dezvoltat enorm in anii ce au urmat aparitiei lor pe masura ce afacerile din online au inceput sa prinda contur si oamenii, clientii au avut mai multa incredere in acest mediu destul de ciudat, dar indragit numit Internet.

Avantajele pe care le ofereau inca de la inceput au fost cele legate de comoditate, posibilitatea compararii produselor, documentare solida, comenzi rapide, suport garantat, reduceri suplimentare, tombole, vouchere, garantii extinse. De asemenea, in magazinele online obtinerea de infirmatii si tranzactiile sunt mult mai rapide nu stateai la coada, gasesti cu usurinta informatiile de care ai nevoie...

Cu timpul, companiile cu magazine online au asigurat livrarea produselor la domiciliu fie gratuit, fie prin intermediul unor firme specializate in servicii de livrare. Si in cazul firmelor livrari magazine online sunt mai multe lucruri care le-au determinat sa isi extinda reteaua si sa asigure livrari chiar si in mai putin de 24 de ore. In primul rand, siguranta transportului si profesionalismul angajatilor, soferilor i-a determinat pe oameni si companiile detinatoare de magazine online sa apeleze mai degraba la ele decat la posta.

Pe de alta parte, parteneriatele cu magazinele online si mentinerea unui program de livrari de la magazine online in care au aparut si discounturi de ambele parti i-a ajutat pe patronii firmelor de curierat sa isi regandeasca afacerile si sa se adapteze unei piete care este intr-o continua schimbare din pricina schimbarilor in comportamentul de consum al clientilor. Preturile mici si operabilitatea sau flexibilitatea serviciilor firmelor pentru livrari au contribuit enorm la dublarea sau chiar triplarea comenzilor online.

Nici magazinele online nu s-au lasat mai prejos si au negociat cu firmele de livrari preturi cat mai avantajoase pentru ca toata lumea sa aiba de castigat, iar clientii sa fie multumiti.

No comments:

Post a Comment