Adina

Adina a fost o colega de facultate care invata extrem de bine si care stia mereu sa obtina cele mai bune rezultate la invatatura din grupa noastra. Imi place tot ceea ce am invatat de la ea, ambitia ei si pasiunea ei pentru a deveni un om mai invatat si mai puternic si imi place fiecare clipa pe care am petrecut-o impreuna. Imi place fiecare amintire care ma leaga de ea si am apreciat-o mereu pentru ca ma ajuta cu proiectele si temele pentru facultate. Era o pesoana dinamica si foarte inteligenta, care avea talent la matematica si contabilitate si celelalte materii exacte si imi placea tot ceea ce imi oferea fiecare clipa alaturi de ea, deoarece ii placea sa povesteasca lucruri interesante si era mereu in topul preferintelor mele pentru o conversatie inteligenta. 

Imi placea fiecare amintire care ma leaga de ea si imi placea fiecare iesire de a noastra in oras. Ne mai plimbam prin Cismigiu si prin alte parcuri si imi placea ca pot discuta despre orice cu un om cu gandire logica si organizata, care stia mereu sa se impuna intr-o discutie si sa iti povesteasca orice lucru care ti s-ar putea sa ti se para interesant. Era foarte ambitioasa si aspira sa devina o persoana importanta, lucru pe care l-a si reusit datorita ambitiei sale si inteligentei care au ajutat-o sa ajunga intr-un post bun si bine platit, pe masura inteligentei sale. Destinul a ajutat-o si i-a oferit un service bun si imi place sa aud peste ani ca a ajuns intr-o pozitie buna si ca si-a indeplinit visul de a ajunge intr-o pozitie buna. Imi place ambitia ei de a ajunge intr-o pozitie buna si dexteritatea cu care si-a urmat visul si a facut tot posibilul pentru a ajunge in pozitia in care si-a dorit. Intotdeauna a facut tot ceea ce si-a propus si mi-a placut tot ce a facut pentru viitorul ei. Este o persoana timida si care era putin sensibila, insa stia sa isi ascunda slabiciunile sis a iasa mereu in fata. Imi place stilul ei de viata lejer si tot ceea ce a investit in cunostiintele ei si este cea mai buna fiinta pe care poti sa o cunosti si sa contribuie la fericirea ta. Este cea mai buna amica pe care am avut-o si o fata care a starnit ambitia in inima noastra, mai multe fete din grupa noastra au admirat-o si mereu ne parea bine ca putem profita de ea sa ne ajute cu cateva lectii. 

Imi place tot ce am invatat de la ea in anii de facultate si mabucur ca a devenit cea mai buna prietena a mea, pe care am dorit sa o am si sa ma bucur de prezenta ei. Este cea mai ambitioasa din grupa noastra si aceasta ambitie a ajutat-o mereu sa iasa in fata. Mi-a placut tot ce a facut pentru noi, colegii ei, si ne-a parut bines a o ajutam sa se schimbe sis a se aranjeze mai frumos pentru a ne impresiona prin aspectul ei fizic sis a scape de timiditatea ei. A fost o experienta reusita prietenia mea cu ea, si imi place tot ceea ce am dobandit de la ea in anii in care am impartit aceeasi grupa si aceleasi cursuri.

No comments:

Post a Comment