Te-ne-ri-fe!

Exista o melodie cu acest nume, care a fost in foarte mare voga anul trecut si care e “vinovata” de dorinta mea aproape obsesiva de a ajunge in aceasta destinatie. Am cautat intai cateva informatii, pentru ca recunosc ca nu stiam prea multe despre aceasta insula. Asa am aflat ca Tenerife este cea mai mare insula din arhipelagul Canare din Oceanul Atlantic, ce apartine Spaniei. Si tot asa am aflat si ca in Tenerife se organizeaza anual un carnaval foarte faimos, Carnavalul din Santa Cruz de Tenerife, al doilea ca marime din lume, dupa cel de la Rio.

Dupa ce am vazut poze si poze cu peisajele superbe, am stiut ca anul acesta acolo imi voi face concediul. Tenerife, de altfel, nici nu e o destinatie foarte scumpa, contrar asteptarilor mele. Mie mi se parea o destinatie exclusivista si asta a fost si motivul pentru care nu am luat-o niciodata in calcul pana acum. Insa, e o destinatie destul de accesibila. Am gasit o Oferta Tenerife pentru 7 zile foarte buna, pe agentia de turism www.sobisturism.ro, la un hotel de 4 stele. Din Bucuresti am mers cu un charter, am aterizat pe Aeroportul din Sud, am mers la hotel, care arata exact ca in poze si nici nu mi-am despachetat, ca am si fugit pe plaja. Peisajele in Tenerife sunt de vis, iar daca iti poti permite sa stai acolo, mi se pare locul perfect de locuit. Am intalnit acolo si multi romani care incearca sa isi faca un trai mai bun, dar criza a afectat si aceasta insula, iar asta se vede in buzunarul locuitorilor de acolo. In cele 7 zile am vizitat tot ce se putea vizita - am fost in gradinile zoolige din Loro Park - aflate in nordul insulei, am fost la Aquapark, situat chiar in zona de sud in care am fost cazati, in Playa de las Americas, unde se pot face scuba diving, surfing, jet ski, wind surfing sau snorkeling si am vizitat si Piramidele negre, aflate tot in zona de sud, am urcat in varful muntelui Teide cu telecabina, de unde ne-am continuat drumetia pe jos si am vizitat Parcul National Teide, Padurea Anaga si Punta de Teno.

Un punct de atractie pe care nu ar trebui sa il ratati este Gradina Botanica, ce se intinde pe 4000 de metri patrati. Tenerife este o destinatie de vacanta speciala, in care ar trebui sa ajungeti macar o data in viata.

No comments:

Post a Comment