Cunoscut in online, indragostit in offline

Pe iubitul meu l-am intalnit pe internet. Nu eram de acord cu astfel de intalniri, insa eram singura de aproape un an, locuiam intr-un oras foarte mic, in care toata lumea se stia cu toata lumea, iar sansele ca eu sa imi gasesc pe cineva mi se pareau aproape nule. Asa ca, la indemnul unei prietene mi-am facut cont pe un site de dating si am inceput sa raspund mesajelor pe care le primeam. Desi am primit mesaje de la mai multi pretendenti, unul singur mi-a atras atentia.

Mi-a placut foarte mult abordarea lui, asa ca am inceput sa vorbesc cu el din ce in ce mai des. Dupa vreo luna in care am tot discutat pe internet, am hotarat sa ne si vedem. Desi vasusem mai multe poze cu el, teama mea cea mai mare era ca nu o sa il recunosc, asa ca i-am spus sa imi spuna ce o sa poarte la prima intalnire, ca nu cumva sa abordez pe altcineva. El insa m-a asigurat ca il voi recunoaste si, cel mai important, ca ma va recunoaste el pe mine ”dintr-o mie”, a spus el. Nu mai facusem lucrul asta niciodata pana atunci, sa ma intalnesc cu cineva pe care nu il vasusem niciodata, si ma temeam ca nu o sa imi mai placa sau ca eu nu o sa ii mai plac lui odata ce ne vedem in realitate. Insa, a avut dreptate. L-am recunoscut din prima. Iar cand l-am vazut mi s-au inmuiat picioarele. Era inalt, brunet, purta o pereche de jeansi inchisi la culoare, o camasa bleu si o jacheta piele neagra si avea o atitudine atat de relaxata si parea atat de sigur pe el, incat mi se parea cel mai sexy barbat pe care l-am vazut vreodata.

Am mers la un restaurant, unde am vorbit, am ras si am glumit vreo patru ore. Nu ne mai saturam unul de altul si nu ne venea sa credem cat relaxati ne simteam unul in preajma celuilalt, de parca ne stiam de o viata. Acea intalnire a avut loc acum un an si jumatate si da, inca suntem impreuna si chiar ne gandim sa ne casatorim. Cand imi aduc acum aminte, ma gandesc cum de am avut curaj sa ma intalnesc cu cineva pe care l-am cunoscut in conditiile astea, insa, pe de alta parte, daca nu as fi facut-o, nu l-as fi intalnit niciodata. Asa ca povestea mea are urmatoarea pilda - nu va fie teama de noi provocari, s-ar putea ca acolo sa fie sansa voastra!

No comments:

Post a Comment