Traiul intr-o regiune care are zapada si gheata in fiecare an poate fi o corvoada pentru sofer si vehiculul sau. Unii soferi cred ca pot rula toata iarna cu anvelopele all-season, dar acest lucru este pur si simplu nerecomandat. In ciuda numelui, cauciucurile pentru toate anotimpurile nu sunt menite a fi conduse pe drumurile acoperite de gheata.
Aceste anvelope sunt acceptabile pentru un sezon de iarna usoara, dar ele nu sunt la fel de sigure sau eficace precum niste cauciucuri iarna reale. Adevarul este ca pneurile de zapada ofera cele mai mari avantaje atunci cand se conduce pe tot parcursul sezonului de iarna.
Structura mai moale a anvelopelor de iarna le permite sa aiba aderenta la drumuri atunci cand se conduce masina in conditii instabile, iar acest lucru reduce sansa unui accident auto prin imbunatatirea frecarii. Anvelopele de iarna au cele mai bune capabilitati ale benzii de rulare, deoarece cauciucurile pentru toate anotimpurile incerca sa imbunatateasca banda de rulare, dar pneul va ramane rigid pe masura ce temperatura scade. Acest tip de cauciuc nu poate mentine o aderenta optima intr-un mediu rece.
Zapada creeaza mai multe tipuri de medii instabile, ea poate fi sub forma de pulbere, umeda sau gheata. Cand zapada se topeste, creeaza o multime de umiditate, iar topirea zapezii va forma, de asemenea, bulgari pe drumurile pe care se circula. Pneurile mai moi pot rula pe acest tip de drum foarte bine si ninsoarea abundenta se va aplatiza in timp. Acest lucru va ajuta la nivelarea drumului inca o data, dar va introduce, de asemenea, o noua problema de care cauciucurile pentru toate anotimpurile nu sunt in masura sa se ocupe. Zapada tasata este alunecoasa si ingheata repede. Anvelopele de iarna asigura o suprafata de rulare optima pentru condusul pe un drum neted.
No comments:
Post a Comment