Norocul porumbelului

Inainte sa plec in concediu, m-am decis sa fac curat in toata casa stiind ca cel mai probabil cand ma voi  intoarce nu voi avea chef. Asa ca spal gresia, sterg praful, sterg geamurile si pervazul de afara. Totul luna. Plec linistita.

La intoarcere insa, dupa 10 zile in care nu a fost nici o activitate in casa, porumbeii mei dragi si-au facut de cap. Stiu cu certitudine ca au tinut o petrecere in fata geamului meu, pe pervazul deabia curatat si stralucitor. Cum mi-am dat seama? Era un castel cu 10 etaje, gramada si cu 3 turnulete. Pe langa prea frumosul castel, tot geamul fusese improscat cu noroc.

Asa ca imi iau manusile de curatat si ma pun de abia venita din concediu, avand inca acea relaxare specifica sa demolez castelul triumfator din fata geamului.

Daca ii prind vai de penele lor. Sper sa fie mai cumpatati la urmatorul concediu.

No comments:

Post a Comment