Cald…cald…cald!!!

Monotonie. Every day,same shit…it`s all about…the weather! Da frate! Cum sa te mai plimbi pe bulevard,sa mai iesi la o terasa cu prietenii…sa mai alergi cateva ture?! Abia reusesc sa ajung pana la piata! E cald in pana mea!!! E foarte cald… Devine frustrant! Ma indop cu lichide si ma simt ca o floare fara apa. Ma ofilesc. Cobor la magazin in plina zi si la nici 2 pasi facuti inafara scarii de bloc, simt cum papucii mi se lipesc de asfalt.
Nu stiu cum sa ma mai camuflez in camera,stau cu orele in dus,beau apa-litru dupa litru si degeaba…
E trecut de ora 19 si aerul este aproape irespirabil. Ma pregatesc de un al 4-lea dus pe ziua de azi si in momentul asta dau pe gat un alt pahar cu apa.
Saream azi de fericire cand am vazut ca si-au facut aparitia cativa norisori … dar mi-a trecut relativ repede pentru ca soarele a revenit in forta la nici 15 minute. Personal… mi-am bagat ceva in ea de vreme! .. pacat ca e iarna si ieri a nins :P

No comments:

Post a Comment